Error: Your upload path is not valid or does not exist: /var/www/html/wordpress/wp-content/uploads/sites/56 Zarządzenie w sprawie procedury informowania o osobach mających kontakt z osobą zakażoną wirusem SARS-Cov-2 | Wydział Budownictwa
A A+ A++
photo
Autor: Jacek Staszkiewicz Publikacja: 05.11.2021 Aktualizacja: 05.11.2021

Zarządzenie w sprawie procedury informowania o osobach mających kontakt z osobą zakażoną wirusem SARS-Cov-2

Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 478, z późn. zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845, z późn. zm.), w związku z koniecznością udzielania Państwowemu Inspektorowi Sanitarnemu informacji o osobach, które miały kontakt z osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2, zarządza się, co następuje:

§ 1

Wprowadza się poniższą Procedurę informowania o osobach mających kontakt z osobą zakażoną wirusem SARS- -CoV-2:

  1. kierownicy jednostek i komórek organizacyjnych, w których zgłoszono zachorowanie studenta, doktoranta, uczestnika studiów podyplomowych oraz innych form kształcenia lub pracownika, niezwłocznie od powzięcia informacji o zakażeniu (nie później niż w ciągu kolejnych 3 godzin pracy jednostki/komórki organizacyjnej) sporządzają listę osób mających bliski kontakt z osobą zakażoną w ciągu 72 godzin przed rozpoznaniem (tzn. przebywających w bezpośredniej bliskości z osobą chorą, w odległości mniejszej niż 2 m przez ponad 15 minut, a także przebywających w tym samym pomieszczeniu co chory z COVID-19 przez co najmniej 15 minut lub mających bezpośredni kontakt fizyczny bez środków ochronnych z osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2); którą w formie tabeli zgłoszenia (sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia i uzupełnioną w zakresie kolumn od A do C) przesyłają:
    1. w przypadku studentów, uczestników studiów doktoranckich oraz studiów podyplomowych – do Centrum Obsługi Studiów (na adres e-mail: RD1@polsl.pl),
    2. w przypadku doktorantów odbywających kształcenie w szkole doktorskiej – do Szkoły Doktorów (na adres e-mail: RJO15@polsl.pl),
    3. w przypadku pracowników – do Działu Zasobów Osobowych (na adres e-mail: RR5-1@polsl.pl),
    4. w przypadku uczestników innych form kształcenia – tabelę zgłoszenia uzupełnioną w zakresie kolumn od A do F do Inspektoratu BHP (na adres e-mail: RR3@polsl.pl),
  2. Centrum Obsługi Studiów, Szkoła Doktorów oraz Dział Zasobów Osobowych przesyłają (nie później niż w ciągu 3 godzin pracy jednostki/komórki organizacyjnej) tabelę zgłoszenia uzupełnioną w zakresie kolumn od D do F do Inspektoratu BHP (na adres e-mail: RR3@polsl.pl),
  3. Inspektorat BHP udziela wszelkich informacji w sprawach wątpliwych oraz przesyła niezwłocznie (nie później niż w ciągu 3 godzin pracy komórki organizacyjnej) informację do Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wypełniając formularz zgłoszeniowy w Systemie Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SEPIS).

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dokument - ( pobierz )

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie
photo

Dofinansowanie dla pracowników Wydziału Budownictwa

Jacek Staszkiewicz
2025-07-04 13:44:47
2025-07-04 13:45:39
04.07.2025
photo

BRIDGE DAYS – Warsztaty Mostowe na UBC w Kanadzie!

Jacek Staszkiewicz
2025-07-04 11:32:30
2025-07-04 11:34:13
04.07.2025
photo

Nabór studentów do programu BIP „Innowacje cyfrowe dla zrównoważonego rozwoju”

Jacek Staszkiewicz
2025-07-03 06:55:37
2025-07-03 06:56:42
03.07.2025
photo

Wernisaż książki TTT „KOLOROWY PTAK”

Jacek Staszkiewicz
2025-07-01 10:35:42
2025-07-01 10:40:11
01.07.2025

Więcej aktualności

Wydarzenia

Pokaż wszystkie
11.03

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Jakuba Zająca

14.02

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr Michała Bukały

09.12

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Tomasza Rybarczyka

03.12

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Tomasza Żyrka

03.12

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Dariusza Sanewskiego

05.11

Publiczne kolokwium habilitacyjne dr inż. Agnieszki Jędrzejewskiej

29.10

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Duc Caong Nguyena

28.10

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Muhammada Fawada

25.10

Publiczne kolokwium habilitacyjne dr inż. Małgorzaty Pająk

24.10

Publiczne kolokwium habilitacyjne dr inż. Zofii Szwedy

25.04

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Jyoti Rashmi Nayak

24.04

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Agnieszki Kocot

09.02

Odwołanie publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr inż. Agnieszki Kocot

09.02

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Agnieszki Kocot

19.01

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej mgr inż. Jakuba Krząkały

30.03

Wykład we współpracy z Uniwersytetem Auburn, Alabama, USA.

Logo Eurec-Pro

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie