A A+ A++
photo
Autor: System Publikacja: 15.10.2020

Platforma ServiceDesk Plus

19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.

Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie

Studiuj na naszym wydziale!

Rafał Wąsik
2025-04-30 14:53:00
2025-05-12 13:21:25
30.04.2025

Studenci Politechniki Śląskiej z szansą na wyjazd do Chin!

Rafał Wąsik
2025-05-16 13:49:42
2025-05-16 13:50:45
16.05.2025

"Z inżynierią Ci do twarzy" – inspirujące warsztaty dla uczennic szkół średnich

Rafał Wąsik
2025-05-16 13:39:17
2025-05-19 20:09:32
16.05.2025

Ogłoszenie o konkursie na stypendium naukowe w ramach konkursu „OPUS 27” z Narodowego Centrum Nauki

Rafał Wąsik
2025-05-12 13:13:00
2025-05-12 13:19:43
12.05.2025

Więcej aktualności

Wydarzenia

Pokaż wszystkie

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie