Popularyzacja nauki w mediach społecznościowych
Media społecznościowe zgromadziły miliony użytkowników i stały się jednym z ważniejszych kanałów komunikacji. Warto więc poznać korzyści płynące z ich wykorzystania w popularyzacji nauki. Jak tworzyć angażujące treści i docierać do odbiorców przez popularne platformy społecznościowe? Zapraszamy na spotkanie z Małgorzatą Gogól-Górecką 21 lutego.
Platformy społecznościowe – takie jak na przykład Facebook, Instagram, TikTok, YouTube – stały się jednymi z ważniejszych kanałów komunikacji i stworzyły ogromne możliwości do upowszechniania informacji. W przeciwieństwie do telewizji, radia czy prasy, oferują bieżący dostęp do wiadomości, a także możliwość interakcji z twórcami.
Media społecznościowe niosą więc ogromne korzyści dla osób, które zajmują się popularyzacją nauki i upowszechnianiem wiedzy. Wymagają jednak odpowiednich metod przygotowania komunikatów, a także narzędzi, które ułatwiają pracę.
O nich będziemy rozmawiać z Małgorzatą Gogól-Górecką, która od wielu lat prowadzi projekty content marketignowe, a obecnie pracuje w Fundacji Tomasza Rożka Nauka. To Lubię.
Spotkanie online, poświęcone specyfice social mediów oraz zasadom publikowania treści na popularnych platformach społecznościowych, odbędzie się 21 lutego, o godz. 18:00.
Aby uzyskać link do spotkania, należy zarejestrować się poprzez stronę internetową: https://www.polsl.pl/rjo7-cpn/popularyzacja-nauki-w-mediach-spolecznosciowych/