Project Based Learning (PBL)
PBL to nowoczesna metoda nauczania poprzez realizację projektów. Podstawowym założeniem tej metody jest przekazywanie wiedzy oraz umożliwienie zdobywania kompetencji i kwalifikacji poprzez samodzielną pracę studentów przy merytorycznym wsparciu opiekunów naukowych. Przygotowywane projekty obejmują osiągnięcie założonych celów zgodnie z ustalonym harmonogramem i podziałem obowiązków w zespole wykonawców.
Dzięki tego typu projektom studenci i uczniowi szkół ponadpodstawowych mogą dodatkowo poszerzyć kompetencje miękkie takie jak: praca w grupie, synteza informacji z różnych źródeł, podejmowanie decyzji i branie za nie odpowiedzialności, planowanie i organizowanie pracy oraz odpowiednie zarządzanie czasem i dotrzymywanie terminów. Metoda ta uczy także sztuki argumentacji – formułowania i wygłaszania swoich opinii. Pokazuje również, jak przygotować i wygłosić prezentację i, co bardzo ważne, budować pewność siebie.
- Wszystkie
- EDYCJA XI
- EDYCJA X
- EDYCJA IX
- EDYCJA VIII

Mapping of critical infrastructure facilities using QGIS software for Poland and the Czech Republic
Opiekunowie: Anna Bluszcz, Katarzyna Tobór-Osadnik, Anna Manowska, Marek Smetana.
Wykonawcy: Weronika Krzeszowiak, Adrian Zabielski, Kamila Krasnodębska, Wiktoria Bańczyk, Iva Svobodová, Markéta Tahotná.

Wykorzystanie inżynierii odwrotnej i technik druku 3D w procesie prototypowania innowacyjnego wysokopodatnego sprzęgła podatnego
Opiekunowie: dr hab. inż. Krzysztof Filipowicz, prof PŚ., dr inż. Mariusz Kuczaj.
Wykonawcy: Zbigniew Kowalczyk, Stanisław Mazur, Julia Pawlik, Łukasz Woźniak, Przemysław Nowakowski.