Zintegrowany System Informatyczny
Szanowni Państwo,
Z dniem 19.10.2020 została uruchomiona platforma ServiceDesk Plus służąca do zgłaszania błędów, problemów, żądań dostępu i zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanych na Politechnice Śląskiej.
W pierwszym etapie wdrożenia platformy ServiceDesk Plus pracownikom Politechniki Śląskiej zostaje udostępniona możliwość zgłoszeń dotyczących systemu ZSI (SOD i DAX).
Adres strony: https://helpdesk.polsl.pl
Uwaga: Helpdesk jest dostępny wyłącznie z sieci uczelni, dla zalogowanych użytkowników.
Problemy i potrzebę konsultacji można zgłaszać tylko drogą mailową na adres: pomoc.ci@polsl.pl
Zgłoszenia nadania i zmiany uprawnień powinien wysyłać kierownik jednostki na kontaktowy adres e-mailowy: pomoc.ci@polsl.pl
Dokumentacja użytkownika dostępna jest na stronie: dokumentacja-zsi.polsl.pl.
Logowanie do Systemu Obiegu Dokumentów
Po przejściu na stronę www: sod.polsl.pl powinien pojawić się monit logowania (nazwa użytkownika i hasło). Nazwę użytkownika należy wprowadzić w postaci: polsl\akowalski lub akowalski@polsl.pl lub akowalski. Po zalogowaniu pojawi się strona startowa z kafelkami: