A A+ A++

Pomoc w przypadku braku wydruku na drukarce lokalnej

Jeśli w systemie ZSI nie można nic wydrukować, to trzeba sprawdzić czy są widoczne dla serwera drukarki lokalne.


Należy kliknąć przycisk "START".


Następnie należy kliknąć kafelek "Control Panel".


Pojawi się okno "All Control Panel Items". Następnie należy kliknąć "Devices and Printers".


Pojawi się okno "Devices and Printers", w którym powinny być widoczne drukarki lokalne.

Jeśli pomimo widocznych drukarek dalej nie można nic wydrukować, należy prawidłowo wylogować się z serwera. Nie należy zamykać sesji krzyżykiem, gdyż powoduje to tylko rozłączenie sesji terminalowej.
Należy kliknąć przycisk "START".


Następnie należy kliknąć imię i nazwisko użytkownika.


Aby prawidłowo wylogować się, należy wybrać "Sign out".

Po ponownym zalogowaniu na serwer, drukarki lokalne powinny już działać.

© Politechnika Śląska

Ogólna klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Politechnikę Śląską

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie