Adres strony: https://helpdesk.polsl.pl
Uwaga: Helpdesk jest dostępny wyłącznie z sieci uczelni, dla zalogowanych użytkowników.
Problemy i potrzebę konsultacji można zgłaszać tylko drogą mailową na adres: pomoc.ci@polsl.pl
Zgłoszenia nadania i zmiany uprawnień powinien wysyłać kierownik jednostki na kontaktowy adres e-mailowy: pomoc.ci@polsl.pl. W zgłoszeniu powinno być jednoznacznie określone do jakich modułów i jakich systemów pracownik ma mieć nadane/zabrane uprawnienia (z dokładnością do MPK lub pola spisowego).
Dokumentacja użytkownika dostępna jest na stronie: dokumentacja-zsi.polsl.pl.
Logowanie do Systemu Obiegu Dokumentów
System Obiegu Dokumentów dostepny jest wyłącznie z sieci Politechniki Śląskiej.
Aby zalogować się spoza sieci Uczelni, należy skorzystać z połączenia VPN (eduVPN).
Po przejściu na stronę www: sod.polsl.pl powinien pojawić się monit logowania (nazwa użytkownika i hasło). Nazwę użytkownika należy wprowadzić w postaci: polsl\akowalski lub akowalski@polsl.pl lub akowalski. Po zalogowaniu pojawi się strona startowa z kafelkami: