A A+ A++
photo
Autor: System Publikacja: 15.10.2020

Platforma ServiceDesk Plus

19 października 2020 roku zostanie uruchomiona nowa platforma służąca do przyjmowania zgłoszeń przesyłanych przez użytkowników serwisów Politechniki Śląskiej.

Za pomocą ServiceDesk Plus pracownicy Politechniki Śląskiej będą mogli zgłaszać błędy, problemy, a także żądania dostępu oraz zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanej na Uczelni.

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniono możliwość przesyłania spraw związanych z systemami ZSI (SOD i DAX). Platforma będzie dostępna pod adresem https://helpdesk.polsl.pl.

Udostępnij:fbtwitter

Aktualności

Pokaż wszystkie
photo

SPOTKANIE Z EMERYTOWANYMI PRACOWNIKAMI SJO

Małgorzata Szumilas-Ittner
2025-06-23 10:58:05
2025-06-23 11:01:11
23.06.2025
photo

PROGRAM CLIL NA WYDZIALE BUDOWNICTWA: 10 LAT INTEGRACJI JĘZYKA I WIEDZY SPECJALISTYCZNEJ

Janusz Sroka
2025-06-18 18:10:23
2025-06-18 18:12:21
18.06.2025
photo

80-LECIE POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ-PREZENTACJA ,,KRAJE NIEMIECKOJĘZYCZNE''

Małgorzata Szumilas-Ittner
2025-06-18 08:45:33
2025-06-18 11:00:31
18.06.2025
photo

UHONOROWANIE PRACOWNIKÓW SJO MEDALAMI ZA DŁUGOLETNIĄ SŁUŻBĘ

Małgorzata Szumilas-Ittner
2025-06-05 15:18:00
2025-06-30 14:28:10
05.06.2025

Więcej aktualności

Wydarzenia

Pokaż wszystkie

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie