Start - Aktualności - Zmiany w funkcjonowaniu Uczelni
Zmiany w funkcjonowaniu Uczelni
W związku z sytuacją epidemiczną oraz wprowadzonymi obostrzeniami, od 22 marca 2021 roku następują zmiany w zasadach funkcjonowania Politechniki Śląskiej.
Wprowadzone zmiany dotyczą dostępności obiektów Politechniki Śląskiej. Mają do nich wstęp dyżurujący pracownicy, a także osoby: przygotowujące materiały do kształcenia zdanego, zakwaterowane w domach studenckich i innych obiektach (wg odrębnego zarządzenia), wykonujące roboty budowlane wynikające z zadań inwestycyjnych, remontowych, usuwające skutki awarii technicznych, realizujące niezbędne badania laboratoryjne oraz inni, których obecność jest uzasadniona funkcjonowaniem Uczelni.
Zaleca się wykorzystanie korespondencji mailowej i kontaktu telefonicznego, a także poczty wewnętrznej. Odbiór i dostarczania poczty wewnętrznej będzie odbywał się we wtorki i czwartki.
Praca na terenie Politechniki Śląskiej powinna odbywać się w formie dyżurów pracowników. Kierownicy jednostek oraz komórek organizacyjnych ustalają harmonogram dyżuru pracowników. Osoby świadczące pracę zdalną, wykonują ją zgodnie z określonymi zasadami.
Pracownicy, którzy nie mają możliwości pracy zdalnej, odbywają dyżury z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią Zarządzenia nr 45/2021 Rektora Politechniki Śląskiej z dnia 19 marca 2021 roku zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad funkcjonowania Uczelni od dnia 1 października 2020 roku.