Start - Stopka korespondencji elektronicznej - Jak zainstalować stopkę korespondencji elektronicznej
Jak zainstalować stopkę korespondencji elektronicznej w „Outlook w sieci Web” (dostęp przez stronę https://outlook.office365.com/owa/polsl.pl, dotychczas „Outlook Web App”)?
1. Otwórz przeglądarkę, wejdź na stronę https://www.polsl.pl i kliknij w ikonę koperty.
2. Zaloguj się do swojego konta.
3. W prawym górnym rogu wybierz ikonę "zębatki" ("Ustawienia"). Na końcu rozwiniętej listy wybierz "Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook".
4. Zaznacz "Poczta" oraz "Redagowanie i odpowiadanie". Przejdź do pola "Podpis e-mail". Upewnij się, że pole na wpisanie stopki jest puste. W przeciwnym razie kliknij w nim lewym przyciskiem myszy, naciśnij jednocześnie przyciski "Ctrl" i "A" na klawiaturze, następnie naciśnij "Delete", a następnie kliknij myszką "Zapisz" w prawym dolnym rogu ekranu.
5. Otwórz nową zakładkę w przeglądarce internetowej. Wejdź na stronę z wzorcem stopki korespondencji elektronicznej.
6. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz "Zaznacz wszystko" lub przyciśnij jednocześnie przyciski "Ctrl" i "A" na klawiaturze. Po zaznaczeniu całości kliknij prawym przyciskiem myszy na zaznaczonym uprzednio obszarze i wybierz "Kopiuj" lub przyciśnij jednocześnie przyciski "Ctrl" i "C" na klawiaturze.
7. Wróć do zakładki z otwartymi opcjami poczty służbowej. Kliknij lewym przyciskiem myszy w miejscu, gdzie należy wprowadzić stopkę i przyciśnij jednocześnie przyciski "Ctrl" i "V" na klawiaturze.
Zmień dane na właściwe. Uwaga! Należy w całości skasować "e-mail@polsl.pl" i wpisać adres w całości od nowa, w przeciwnym wypadku istnieje ryzyko umieszczenia nieprawidłowego linku.
Zaznacz "Automatycznie dołączaj mój podpis do wysyłanych wiadomości".
Następnie kliknij "Zapisz" w prawym dolnym rogu strony.
Stopka jest gotowa.
8. W nowym mailu stopka zostanie dodana automatycznie.
9. Można też wstawić stopkę ręcznie klikając na przycisku "Wstaw podpis".
Problemy z instalacją stopki prosimy zgłaszać pod adres siw@polsl.pl.