Start - Start - Pracownicy Katedry PiSS - Jarosław Rzepecki
mgr inż. Jarosław Rzepecki
stanowisko
Pokój: 107
Tel.: (32) 237 15 47
Email: Jaroslaw.Rzepecki@polsl.pl

Biografia
10.2010 – 01.2015 Studia stacjonarne I stopnia na kierunku Automatyka i Robotyka, Wydział AEiI Politechniki Śląskiej. Projekt inżynierski „Automatyzacja procesu wzorcowania na przykładzie kalibratora Inmel SQ7000 i multimetru Fluke 8845A” pod kierunkiem dra inż. Witolda Noconia, realizowany w Zakładzie Pomiarowo-Badawczym Energetyki „ENERGOPOMIAR-ELEKTRYKA” Sp. z o.o.
02.2015 – 09.2016 Studia stacjonarne II stopnia na kierunku Automatyka i Robotyka, specjalność Systemy Pomiarowe, Wydział AEiI Politechniki Śląskiej. Praca dyplomowa magisterska „Test Thermo-Shock na platformę cDAQ w kontekście Industrial Internet of Things (IIoT)” pod kierunkiem dra inż. Romana Wyżgolika, realizowana w firmie Tenneco Automotive Polska Sp. z o.o.
od 10.2016 Studia stacjonarne doktoranckie w dyscyplinie Automatyka i Robotyka, Wydział AEiI Politechniki Śląskiej, pod opieką naukową prof. dra hab. inż. Marka Pawełczyka, we współpracy z drem inż. Sebastianem Budzanem.
Badania
- lokalizacja i rozpoznawanie źródeł hałasu
- systemy pomiarowe
- systemy wizyjne
- półaktywne układy tłumienia drgań mechanicznych
- programowanie w środowisku LabVIEW
Dydaktyka
Przygotowanie i prowadzenie zajęć laboratoryjnych i projektowych z przedmiotów:
- Oprogramowanie Systemów Pomiarowych (AiR, studia I stopnia sem. 6)
- Podstawy Miernictwa (AiR, studia I stopnia sem. 4)
- Metody Numeryczne (AiR, studia I stopnia sem. 4)
Współpraca z przemysłem
- 07.2013 – 10.2014 Zakład Pomiarowo-Badawczy Energetyki „ENERGOPOMIAR-ELEKTRYKA” Sp. z o.o., Gliwice
- 07.2015 – 08.2016 Tenneco Automotive Polska Sp. z o.o., Rybnik
- od 2016 Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych (OBRUM), Gliwice
Działalność organizacyjna
- 02.2012 – 10.2016 Studenckie Koło Naukowe MODUS – członek
- 03.2015 – 06.2016 Studenckie Koło Naukowe MODUS – prezes
Prace badawcze
10.2015 – 02.2016 Project Based Learning „Tłumienie drgań w półaktywnym zawieszeniu pojazdu z wykorzystaniem informacji o nierównościach drogi” (pod opieką naukową prof. Jerzego Kasprzyka, dra Sebastiana Budzana i dra Damiana Bereski) – lider