Webinary z firmą Saint-Gobain
Jak skutecznie zarządzać marką, co wpływa na wzrost sprzedaży oraz w jaki sposób budować kulturę bezpieczeństwa w organizacji? Na te oraz inne pytania odpowiedzą eksperci firmy Saint-Gobain podczas webinarów skierowanych do studentów Politechniki Śląskiej.
Spotkania ze specjalistami firmy Saint-Gobain zostaną podzielone na dwie sekcje tematyczne.
- 1 czerwca, godz. 15:00 – „Zarządzanie marką / Brand management”, podzielony na 3 części: 1. Dlaczego marka ma kluczowe znaczenie?; 2. Co tworzy silną markę?; 3. Jak silna marka przekłada się na sprzedaż?
- 2 czerwca, godz. 15:00 – „Budowanie kultury bezpieczeństwa w organizacji” – spotkanie będzie poświęcone sposobom na budowanie kultury bezpieczeństwa na przykładzie Saint-Gobain i narzędzi wdrożonych w firmie.
Grupa Saint-Gobain tworzy, produkuje oraz dystrybuuje innowacyjne materiały i rozwiązania znajdujące zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu, m.in. materiały budowlane oraz szyby do samochodów i pojazdów transportowych. Jej produkty i rozwiązania poprawiają jakość życia ludzi na całym świecie. Jest obecna w 67 krajach i zatrudnia ponad 170 000 osób. W Polsce posiada 25 zakładów i blisko 80 punktów dystrybucyjnych. Dysponuje 20 rożnymi markami i zatrudnia ponad 7 000 osób.
Rejestracji na webinary należy dokonać poprzez adres mailowy start@polsl.pl, podając: imię, nazwisko, wydział/kierunek, rok/semestr oraz dzień spotkania. W odpowiedzi zostanie przesłany link do spotkania.