Politechnika Śląska w kreatywny sposób zachęci absolwentów szkół średnich do podjęcia studiów
Dzięki dofinansowaniu pozyskanemu z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach „Metropolitalnego Funduszu Wspierania Nauki w latach 2022-2024” Politechnika Śląska zrealizuje serię interaktywnych wykładów, prezentujących jej potencjał dydaktyczny jako uczelni badawczej stawiającej na wszechstronny, dostosowany do wymogów rynkowych, nowoczesny i elastyczny system kształcenia.
Wykłady wraz z towarzyszącymi im warsztatami w wersji hybrydowej będą adresowane do uczniów szkół ponadpodstawowych, stanowiących grupę potencjalnych kandydatów na studia w Uczelni. Zajęcia będą interesującą, interdyscyplinarną lekcją naukową, ukazującą dotychczasowe osiągnięcia oraz aktualnie rozwijane badania naukowe w Priorytetowych Obszarach Badawczych, a także nowoczesne metody kształcenia w oparciu o PBL.
Realizacja projektu opracowanego w Centrum Promocji i Komunikacji, którego kierownikiem jest mgr Iwona Flanczewska-Rogalska, ma na celu pozyskanie kandydatów o wysokich kompetencjach i zachęcenie ich do podjęcia studiów w Politechnice Śląskiej, jak również związania swojej zawodowej oraz osobistej przyszłości z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią.
Projekt „Dowiedzione, nauczone – cykl sześciu interaktywnych wykładów naukowych połączonych z transmisją on-line” został dofinansowany w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Wspierania Nauki w latach 2022-2024”.