A A+ A++

Potrzebuję zainstalować certyfikat, jednak nie posiadam już pliku instalacyjnego klucza prywatnego i certyfikatu (plik z rozszerzeniem .p12), a minęło więcej niż 30 dni od momentu wystawienia certyfikatu. Co powinienem zrobić?


W związku z tym, że Centrum Certyfikacji przestaje być w posiadaniu klucza prywatnego po 30 dniach od momentu wystawienia certyfikatu, nie ma możliwości jego ponownego odebrania.
W tej sytuacji, jedynym wyjściem jest zgłoszenie certyfikatu do unieważnienia, a następnie, po otrzymaniu mailem informacji o unieważnieniu, złożenie żądania nowego certyfikatu.

© Politechnika Śląska

Ogólna klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Politechnikę Śląską

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie