ss1_crop
Autor: Martin Huć     Publikacja: 13.05.2025
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Game-based learning w dydaktyce akademickiej – szkolenie w CNK

10 maja br. Centrum Nowoczesnego Kształcenia zrealizowało kolejne szkolenie „Game-based learning w dydaktyce akademickiej – budowanie cyfrowych podręczników jako światów Minecraft Education” organizowane w ramach cyklu szkoleń z zakresu nowoczesnych metod kształcenia, dedykowanych dla kadry akademickiej Politechniki Śląskiej. Szkolenie podzielone jest na 4 spotkania tematyczne, a pierwsze zostało przeprowadzone w formie synchronicznej online.

W trakcie szkolenia uczestnicy:
• doskonalili umiejętności projektowania środowiska w Minecraft Education;
• poznawali podstawowe interakcje w środowisku Minecraft Education;
• rozwijali kompetencje w zakresie wykorzystania innowacyjnych narzędzi usprawniających kształcenie studentów.

Cykl szkoleń prowadzi dr Stefan Nowicki, trener kompetencji cyfrowych nauczycieli akademickich, instructional designer, absolwent Institute for Emerging Leadership in Online Learning (Online Learning Consortium & Washington State University). Certyfikowany Microsoft PowerPoint Specialist, Word Expert I Minecraft Trainer.

Kolejne szkolenia realizowane są zgodnie z harmonogramem, a cykl zakończy się w czerwcu br.

Serdecznie zapraszamy do Centrum Nowoczesnego Kształcenia: https://www.polsl.pl/cnk/

ss3_crop

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie