Start - Aktywność i promocja - Warsztaty - Archiwum
ARCHIWUM WARSZATÓW |
---|
2006 - I WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Poznać i pokonać problemy w nauczaniu i uczeniu się” Nie krzycz! - Czyli jak efektywnie korzystać z głosu” „Dysleksja, dysgrafia, dysortografia... To nie mój problem?” „Student agresywny? Czyli jaki? Jak radzić sobie ze złym zachowaniem podczas zajęć” |
2008 - II WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Poznać i pokonać problemy w nauczaniu i uczeniu się” „Szanuj swój głos” „Zachowania asertywne w relacjach społecznych” „Wykorzystanie gier językowych w nauczaniu języków obcych” „Autonomia nadrzędnym celem edukacji” |
2010 - III WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Poznać i pokonać problemy w nauczaniu i uczeniu się” "Narysuj swoją wiedzę” „Asertywność - jak być sobą, żyć kolorowo i szczęśliwie - warsztat rozwoju osobistego” „Wypalenie zawodowe. Profilaktyka i interwencja kryzysowa” |
2012 - IV WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Testowanie i certyfikacja biegłości językowej studentów zgodnie z europejskimi standardami” |
2014 - V WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Poznać i pokonać problemy w nauczaniu i uczeniu się” „Stres – twój wróg czy przyjaciel?” |
2016 - VI WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Rozwój samoświadomości kluczem do sukcesu” „Trening autogenny relaksacja Schultza jako technika, której elementy zapewniają rozluźnienie napięcia mięśniowego” „Proste i przyjemne ćwiczenia rytmiczno-muzyczne zwiększające rozluźnianie całego ciała” „Zależność napięcia i rozluźnienia ramion a możliwości emisji głosu w praktycznych ćwiczeniach” |
2018 - VII WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-METODYCZNE „Odkryj siebie – swoje mocne strony i talenty” „Mocne strony i talenty” „Motywacja poprzez cele. Skutecznie planowanie i realizowanie działań” „Ja – nauczyciel” |
2020 - VIII WARSZTATY PSYCHOLOGICZNO-DOKSZTAŁCAJĄCE „Szlachetne zdrowie … Jak pomóc sobie aby pomóc studentowi ze specjalnymi potrzebami” „Aerobik dla mózgu” „Jak udzielać skutecznie pierwszej pomocy do czasu przyjazdu służb ratunkowych w dobie koronawirusa” „Chcesz być dobrym wykładowcą, pomóż sobie. Jak zachować sprawność i dobre samopoczucie w pracy przed komputerem” |