Error: Your upload path is not valid or does not exist: /var/www/html/wordpress/wp-content/uploads/sites/544 Politechnika Śląska | społeczna odpowiedzialność nauki-galeria
A A+ A++

Obraz 1. Zdjęcie przedstawia stanowisko promocyjne z planszówkami.

Obraz 2. Zdjęcie przedstawia cztery osoby grające w planszówkę.

Obraz 3. Zdjęcie przedstawia stanowisko promocyjne z planszówkami oraz wielokolorowym oświetleniem za nimi.

Obraz 4. Zdjęcie przedstawia dużą planszę do gry przypominającą mapę z dodatkowymi akcesoriami po bokach.

Obraz 5. Zdjęcie przedstawia planszówkę dużą ilością kart do gry po bokach.

Obraz 6. Zdjęcie przedstawia planszówkę Tajemnicze Domostwo wraz z jej kartami do gry.

Obraz 7. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w planszówki.

Obraz 8. Zdjęcie przedstawia dużą ilość osób siedzących przy stolikach, którzy grają w planszówki.

Obraz 9. Zdjęcie przedstawia dużą ilość osób siedzących przy stolikach, którzy grają w planszówki na tle okien z roletami.

Obraz 10. Zdjęcie przedstawia dużą ilość osób siedzących przy stolikach, którzy grają w planszówki na tle rollupa reklamowego oraz rolet.

Obraz 11. Zdjęcie przedstawia planszę do gry wraz z figurkami oraz kartami do gry.

Obraz 12. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w gry planszowe.

Obraz 13. Zdjęcie przedstawia mężczyznę który prezentuję grę karcianą oraz jej karty.

Obraz 14. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób grających w gry planszowe.

Obraz 15. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w gry planszowe.

Obraz 16. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w gry planszowe na tle grzejnika oraz okna.

Obraz 17. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w gry planszowe.

Obraz 18. Zdjęcie przedstawia niebieską planszę do gry wraz z namalowanymi wyspami oraz kartami obok niej.Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w gry planszowe.

Obraz 19. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w gry planszowe.

Obraz 20. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy jednym stole i grających w grę na drewnianym podeście wraz z niebieską górną częścią na której znajdują się elementy poruszane od spodu magnesem.

Obraz 21. Zdjęcie przedstawia grę planszową wraz z pudełkiem oraz kartami do gry.

Obraz 22. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy dwóch stołach grających w gry planszowe.

Obraz 23. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy kilku stołach grających w gry planszowe.

Obraz 24. Zdjęcie przedstawia prezentera opowiadającego o technologiach AI w przemyśle na tle telewizora oraz ścianki promocyjnej Politechniki Śląskiej.

Obraz 25. Zdjęcie przedstawia prezentera opowiadającego o technologiach AI w przemyśle na tle telewizora oraz ścianki promocyjnej Politechniki Śląskiej ale z innej perspektywy.

Obraz 26. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą przy mini ławkach z laptopami grającymi w Escape Room z AI.

Obraz 27. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą przy mini ławkach z laptopami grającymi w Escape Room z AI, jest zrobione z innej perspektywy.

Obraz 28. Zdjęcie przedstawia dużą ilość osób siedzących przy ławkach oraz grających w gry planszowe.

Obraz 29. Zdjęcie przedstawia dwie osoby grające w grę polegającą na poruszaniu pionków za pomocą magnesów od spodu planszy.

Obraz 30. Zdjęcie przedstawia kilka osób wspólnie grających w grę planszową przy jednym stole.

Obraz 31. Zdjęcie przedstawia kilka osób wspólnie grających w grę planszową przy jednym stole polegającą na układaniu elementów.

Obraz 32. Zdjęcie przedstawia kilka osób wspólnie grających w grę planszową przy jednym stole.

Obraz 33. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 34. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 35. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 36. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 37. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 38. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób które siedzą w sali konferencyjnej oraz słuchają wykładu na temat generatywnej sztucznej inteligencji oraz oglądają slajdy na telewizorze przed nimi.

Obraz 39. Zdjęcie przedstawia prezentera opowiadającego o generatywnej sztucznej inteligencji, za nim znajduje się telewizor z wyświetlanym slajdem.

Obraz 40. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy stolikach i słuchających wykładu na temat technologii dronowych.

Obraz 41. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy stolikach i słuchających wykładu na temat technologii dronowych na tle banerów reklamowych oraz okien z zielonymi roletami.

Obraz 42. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy stolikach i słuchających wykładu na temat technologii dronowych na tle banerów reklamowych oraz okien z zielonymi roletami, na pierwszym planie znajdują się prezenterzy.

Obraz 43. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy stolikach i słuchających wykładu na temat technologii dronowych na tle banerów reklamowych oraz okien z zielonymi roletami, na pierwszym planie znajdują się prezenterzy.

Obraz 44. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy stolikach i słuchających wykładu na temat technologii dronowych na tle banerów reklamowych oraz okien z zielonymi roletami, na pierwszym planie znajdują się prezenterzy.

Obraz 45. Zdjęcie przedstawia prezentera pokazującego wykres oraz uczestników warsztatów którzy siedzą przy ławkach klasowych.

Obraz 46. Zdjęcie przedstawia prezentera pokazującego slajdy z informacjami oraz uczestników warsztatów którzy siedzą przy ławkach klasowych. 

Obraz 47. Zdjęcie przedstawia prezentera pokazującego slajdy z informacjami oraz uczestników warsztatów którzy siedzą przy ławkach klasowych.

Obraz 48. Zdjęcie przedstawia prezentera pokazującego wykres oraz uczestników warsztatów którzy siedzą przy ławkach klasowych.

Obraz 49. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w planszówki, pomocnika oraz rollup prezentacyjny.

Obraz 50. Zdjęcie przedstawia cztery osoby grające w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 51. Zdjęcie przedstawia cztery osoby grające w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 52. Zdjęcie przedstawia kilku uczestników grających w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 53. Zdjęcie przedstawia cztery osoby grające w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 54. Zdjęcie przedstawia kilku uczestników grających w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 55. Zdjęcie przedstawia kilku uczestników grających w planszówkę przy jednym stoliku.

Obraz 56. Zdjęcie przedstawia kilku uczestników grających w planszówkę przy dwóch stołach połączonych w jeden.

Obraz 57. Zdjęcie przedstawia kilku uczestników grających w planszówkę przy dwóch stołach połączonych w jeden.

Obraz 58. Zdjęcie przedstawia dwie osoby grające wspólnie w planszówkę. 

Obraz 59. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w planszówki, pomocnika oraz rollup prezentacyjny.

Obraz 60. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w planszówki, pomocnika oraz rollup prezentacyjny.

Obraz 60. Zdjęcie przedstawia kilka osób grających w grę planszową na tle okna oraz czarnych szaf.

Obraz 61. Zdjęcie przedstawia dużą liczbę osób grających w planszówki w sali lekcyjnej na tle tablicy.

Obraz 62. Zdjęcie przedstawia grę planszową z obrazkiem niedźwiedzi oraz planszami które zawiera.

Obraz 63. Zdjęcie przedstawia salę komputerową w której przy biurkach siedzą uczestnicy warsztatów AI oraz prezentera.

Obraz 64. Zdjęcie przedstawia salę komputerową w której przy biurkach siedzą uczestnicy warsztatów AI. 

Obraz 65. Zdjęcie przedstawia zestaw urządzeń elektronicznych napędzanych poprzez ogniwo wodorowe.

Obraz 66. Zdjęcie przedstawia prezentera oraz uczestnika warsztatów oraz zestaw edukacyjny wodorowy.

Obraz 67. Zdjęcie przedstawia pojazdy elektroniczne napędzane ogniwem wodorowym.

Obraz 68. Zdjęcie przedstawia cztery osoby grające w planszówkę na zielonej planszy, obok nich znajduje się otwarte pudełko od planszówki.

Obraz 69. Zdjęcie przedstawia dużą ilość dzieci grających w planszówki przy kilku stołach w sali lekcyjnej.

Obraz 70. Zdjęcie przedstawia dużą ilość dzieci grających w planszówki przy kilku stołach w sali lekcyjnej na tle okien oraz tablic do pisania.

Obraz 71. Zdjęcie przedstawia dużą ilość dzieci grających w planszówki przy kilku stołach w sali lekcyjnej na tle dużej tablicy do pisania oraz okien.

Obraz 72. Zdjęcie przedstawia pięć osób grających w grę planszową za pomocą planszy do gry, kart oraz pionków.

Obraz 73. Zdjęcie przedstawia dwie osoby z których jedna właśnie zaczyna grę w planszówkę otwierając jej plastikowe pudełko.

Obraz 74. Zdjęcie przedstawia telefon którego kamera skierowana jest w stronę planszy do gry która sprawia, że w telefonie włączają się wirtualne elementy do gry za pomocą technologii AR.

Obraz 75. Zdjęcie przedstawia kilka osób siedzących przy dużym stole oraz kilka osób stojących obok niego, na którym znajduje się ogromna plansza gry oraz duża ilość elementów gry w postaci kart oraz instrukcji.

Obraz 76. Zdjęcie przedstawia zbliżenie na wycinek ogromnej planszy oraz jej kart do gry.

Obraz 77. Zdjęcie przedstawia cztery osoby siedzące przy kilku stolikach połączonych w jeden, na którym znajduje się duża ilość elementów plansz, kart oraz innych akcesoriów do gry planszowej.

Obraz 78. Zdjęcie przedstawia dużą ilość kart służących do gry, leżących na stoliku.

Obraz 79. Zdjęcie przedstawia dużą ilość kart do gry oraz figurek wykorzystywanych podczas gry planszowej.

Obraz 80. Zdjęcie przedstawia mężczyznę siedzącego przy stole na którym znajdują się karty oraz figurki do gry planszowej, trzymającego karty do gry.

© Politechnika Śląska

Polityka prywatności

Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)

Deklaracja dostępności

„E-Politechnika Śląska - utworzenie platformy elektronicznych usług publicznych Politechniki Śląskiej”

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie