
Zespół ds. Zarządzania Wiedzą
Opis
Zespół ds. Zarządzania Wiedzą – zespół organizujący i prowadzący działania dotyczące upowszechniania wiedzy, w tym prowadzenie Portalu Wiedzy, działalność wydawniczą, organizację wydarzeń.
Skład
W skład grupy roboczej wchodzą specjaliści z Politechniki Śląskiej z zakresu zarządzania strategicznego, modeli biznesu, zarządzania projektami, inżynierii produkcji, logistyki oraz przedstawiciele dostawców rozwiązań Przemysłu 4.0 odpowiedzialni za doradztwo w transformacji cyfrowej.
Cele i zadania
Cele i zadania Zespołu ds. Zarządzania Wiedzą
Upowszechnianie odbywa się z wykorzystaniem dedykowanych środków, do których zalicza się:
- Dedykowany portal prowadzony przez Centrum, poprzez który udostępniana jest wiedza dotycząca kluczowych zagadnień Przemysłu 4.0. Dostęp do portalu jest otwarty, z wymogiem logowania. Użytkownicy portalu mogą skorzystać z pomocy interaktywnego asystenta wbudowanego w portal, identyfikującego potrzeby użytkownika i ukierunkowującego w pozyskaniu potrzebnej wiedzy. Portal zawiera bazę wiedzy opracowywaną w ramach działalności Centrum, a także umożliwia ukierunkowany dostęp do przedmiotowych opracowań w zasobach Politechniki oraz w innych źródłach
- Materiały informacyjne, poradniki opracowywane w ramach działalności Centrum
- Seminaria, warsztaty organizowane przez Centrum w oparciu o zasoby Politechniki oraz Partnerów Centrum
- Pokazy demonstratorów, dni otwarte, wizyty referencyjne w oparciu o zasoby Politechniki oraz Partnerów Centrum
Kontakt