- Wnioskować o miejsce w akademiku na rok akademicki 2025/2026 należy wyłącznie w systemie w USOSweb. Inne formy wnioskowania o miejsce w akademiku nie będą przyjmowane.
- Studenci, będący aktualnie mieszkańcami danego domu studenckiego i posiadający status studenta, którzy w roku akademickim 2024/2025 zostali zakwaterowani do dnia 17.10.2024 r., aby uzyskać miejsce w roku akademickim 2025/2026 wypełniają „wniosek o akademik” w systemie USOSweb w terminie: od 06.06 do 22.06.2025 r.
Decyzja dotyczącą zakwaterowania w roku akademickim 2025/2026 zostanie przesłana na adres mailowy w domenie polsl.pl do dnia 30.06.2025 r. W systemie USOSweb wniosek będzie miał status rozpatrzony pozytywnie lub negatywnie. - Studenci, zakwaterowani po 17.10.2024 r. lub niebędący jeszcze mieszkańcami akademików, mający aktualny status studenta, aby uzyskać miejsce w roku akademickim 2025/2026 wypełniają wypełniają „wniosek o akademik” w systemie USOSweb w terminie: od 10.06 do 22.07.2025 r. Decyzja dotyczącą zakwaterowania w roku akademickim 2025/2026 zostanie przesłana na adres mailowy w domenie polsl.pl do dnia 30.07.2025 r. W systemie USOSweb wniosek będzie miał status rozpatrzony pozytywnie lub negatywnie.
- Instrukcja do wypełniania ww. wniosków dostępna jest tutaj
- Dla Studentów – mieszkańców domów studenckich, warunkiem zarejestrowania wniosków wymienionych w pkt. 2 i 3 jest uregulowanie zaległych należności.
- Studentom wymienionym w pkt. 2 i 3, którym przyznano miejsca w akademiku na rok akademicki 2025/2026 (wnioski w systemie USOSweb mają status rozpatrzony pozytywnie), zostanie automatycznie naliczona opłata rezerwacyjna w kwocie 300 zł.
a) opłatę rezerwacyjną należy opłacić w terminie do 7 dni od daty naliczenia w systemie. Numer konta wraz z kwotą będzie widoczny po zalogowaniu się do USOSweb->płatności FK->transakcje nierozliczone,
b) brana jest pod uwagę data wpływu środków na rachunek bankowy w Uczelni,
c) brak opłaty rezerwacyjnej w wyznaczonym terminie skutkuje utratą przyznanego miejsca w domu studenckim na rok akademicki 2025/2026,
d) wpłaty na rachunek inny niż ww. oraz wzajemne wpłaty na konto innych studentów nie będą brane pod uwagę,
e) opłata rezerwacyjna będzie zaliczana na poczet opłaty za zamieszkanie w domu studenckim w październiku 2025 r,
f) studenci, którzy wnieśli opłatę rezerwacyjną, ale do 10 września zrezygnują z przyznanego miejsca korzystając z opcji „zrezygnuj” w systemie USOSweb, mogą wystąpić z wnioskiem o jej zwrot. Wniosek o zwrot opłaty rezerwacyjnej należy wypełnić w systemie USOSweb. - Dla studentów, którzy nie zarejestrują wniosku o miejsce w akademiku w terminach wymienionych w pkt. 2 i 3, uruchomiony zostanie dodatkowy nabór we wrześniu br. pod warunkiem dostępności wolnych miejsc w akademikach. Możliwość zarejestrowania Wniosku będzie w terminie od 05.09.2025– 12.09.2025 r.
- Wnioski osób, którym nie udało się uzyskać miejsca w akademiku w pierwszym terminie pozostają w statusie „gotowy do rozpatrzenia”, a Komisja ds. zakwaterowania w miarę zwalniania się miejsc będzie podejmować kolejne próby przyznawania w ramach trwających naborów.
- Pytania dotyczące wnioskowania o miejsce w akademiku można przesyłać na adres: AOS@polsl.pl
- Przekwaterowanie z akademików dyżurujących oraz zakwaterowanie w akademikach odbędą się według harmonogramu kwaterowania.