Start - News

26 maja: wykład Zofii Gołąb-Meyer (UJ) o przeszkodach poznawczych w nauczaniu i uprawianiu fizyki
Oddział Gliwicki Polskiego Towarzystwa Fizycznego oraz Instytut Fizyki Politechniki Śląskiej gorąco zapraszają nauczycieli gimnazjów, szkół średnich i wyższych, studentów oraz wszystkich zainteresowanych na wykład pt. O przeszkodach poznawczych w nauczaniu i uprawianiu fizyki, który wygłosi dr Zofia Gołąb-Meyer z Instytutu Fizyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Redaktor Naczelna czasopisma „Foton”, honorowa przewodnicząca Sekcji Nauczycielskiej Polskiego Towarzystwa Fizycznego.
Czas i miejsce: 26 maja 2010 roku (środa), godzina 14:00, Aula 300 (Wydział Górnictwa i Geologii, ul. Akademicka 2, Gliwice)
Streszczenie: Pojęcie przeszkody poznawczej stosowane przez psychologów i pedagogów m.in. w analizie nauczania matematyki jest narzędziem bardzo użytecznym także w dydaktyce fizyki. Rozpoznanie przeszkód poznawczych, chociaż nie daje łatwych recept na dobre nauczanie i na sukces w uprawianiu fizyki, to pozwala na unikanie błędów dydaktycznych. Po krótkiej charakterystyce zostaną przedstawione przeszkody typowe dla niepełnoletnich uczniów szkolnych oraz przeszkody, na jakie napotykają studenci.
News
Show all
Show more Less items
Events
Show allCooperation:

Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.
Cooperation:

Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.