Start - News

Kurs Facylitatora – warsztaty partycypacyjne
Biuro Karier Studenckich serdecznie zaprasza na warsztaty, których celem jest zapoznanie z zasadami, metodami i technikami partycypacji społecznej. Zajęcia dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia rozpoczną się 20 października 2020 roku.
Warsztaty odbędą się w ramach projektu współfinansowanego z Funduszy Europejskich pn. „Politechnika Śląska jako Centrum Nowoczesnego Kształcenia opartego o badania i innowacje”.
W wydarzeniu mogą wziąć udział studenci studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych I i II stopnia Politechniki Śląskiej. Podczas spotkań zapoznają się z zasadami, metodami i technikami partycypacji społecznej. Projektowanie partycypacyjne pozwala rozszerzyć warsztat projektanta, a zastosowanie związanych z nim metod umożliwia zbadanie, a następnie pogodzenie potrzeb użytkowników, zwłaszcza gdy reprezentują oni niejednorodne interesy i oczekiwania.
Warsztaty poprowadzi dr hab. inż. arch. Michał Stangel z Katedry Urbanistyki i Planowania Przestrzennego, który podzieli się doświadczeniami z partycypacji w projektowaniu i planowaniu urbanistycznym, m.in. koncepcji parku Bródnowskiego w Warszawie, modelowej rewitalizacji w Wałbrzychu i Rybniku, oraz w projekcie unijnym „Wspólna przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” prowadzonym przez Fundację Sendzimira.
Na jesień zaplanowano cztery spotkania warsztatowe w formie zajęć terenowych, podczas których zostanie zorganizowany także wyjazd studyjny do Rybnika. Szczegółowe informacje związane z realizacją warsztatów znajdują się w harmonogramie wydarzenia.
Planowane jest również poszerzenie oferty szkoleniowej skierowanej do pracowników Politechniki Śląskiej.
Więcej informacji: http://www.kariera.polsl.pl/rozne/CIK.htm
News
Show all


The statute of the Silesian University of Technology was adopted
Due to the epidemic situation, education of students, doctoral students and participants of postgraduate studies and other forms of education will be conducted only with the use of distance education methods and techniques.
Show more Less items