Start - News

Author: System Published at: 23.12.2020
Na podium znalazły się aż cztery koncepcje zaproponowane przez studentów:
W konkursie przyznano także cztery wyróżnienia, których autorzy otrzymali po 1000 zł. Wyróżnieni zostali: Artur Budzyński z Wydziału Transportu i Inżynierii Lotniczej („ARCAP – Autonomous Robot Calculating Algorithmically Price” ), Andrzej Włoch, Kamil Dworaczek z Wydziału Elektrycznego („Transoler”), Jakub Goliński, Aleksander Kubat, Patryk Pietrasiak, Szymon Świąder z Wydziału Elektrycznego („CTT Systems”) oraz Damian Latkowski i Patryk Dziendzioł z Wydziału Chemicznego („Etui z funkcją ładowania bezprzewodowego”).
Zgodnie z regulaminem przekazane nagrody pieniężne będą przeznaczone na realizację projektów biznesowych. Laureaci zobowiązani są do przedstawienia pisemnego sprawozdania ze sposobów wydatkowania nagród w terminie do trzech miesięcy po ich otrzymaniu. Skutkiem braku sprawozdania będzie zwrot nagrody.
Konkurs „Mój Pomysł na Biznes” wspomaga aktywizację pracowników, studentów i absolwentów Politechniki Śląskiej w zakresie przedsiębiorczości. Zgodnie z zapisami regulaminu: „Promowane są projekty opierające się o zrównoważone technologie, kreujące innowacyjne produkty i usługi, a w fazie realizacji zapewniające miejsca pracy.”.
Wyniki XVII edycji konkursu „Mój Pomysł na Biznes”
Spójne z ideą zrównoważonego rozwoju, nowatorskie i nawiązujące do zagadnień realizowanych w ramach Priorytetowych Obszarów Badawczych. Takie są prace nagrodzone w XVII edycji konkursu „Mój Pomysł na Biznes”. Jury pod przewodnictwem JM Rektora Politechniki Śląskiej prof. dr hab. inż. Arkadiusza Mężyka postanowiło wyróżnić 8 spośród 50 zgłoszonych prac.
Na podium znalazły się aż cztery koncepcje zaproponowane przez studentów:
I miejsce – 9000 zł
„Biolabkraft”
Marta Przypis, Łukasz Przypis (Wydział Chemiczny)
„Biolabkraft”
Marta Przypis, Łukasz Przypis (Wydział Chemiczny)
II miejsce – 6000 zł
„Simblink”
Julian Malaka (Wydział Mechaniczny -Technologiczny)
„Simblink”
Julian Malaka (Wydział Mechaniczny -Technologiczny)
II miejsce – 6000 zł
„Rewitalizacja nieczynnych nastawni kolejowych poprzez przekształcenie w apartamenty”
Jurand Nowak, Kornelia Kufeld, Kinga Betleja
(Wydział Transportu i Inżynierii Lotniczej, Wydział Architektury)
„Rewitalizacja nieczynnych nastawni kolejowych poprzez przekształcenie w apartamenty”
Jurand Nowak, Kornelia Kufeld, Kinga Betleja
(Wydział Transportu i Inżynierii Lotniczej, Wydział Architektury)
III miejsce – 4000 zł
„PlanetLove”
Tomasz Staśko, Martyna Tomala (Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki)
„PlanetLove”
Tomasz Staśko, Martyna Tomala (Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki)
W konkursie przyznano także cztery wyróżnienia, których autorzy otrzymali po 1000 zł. Wyróżnieni zostali: Artur Budzyński z Wydziału Transportu i Inżynierii Lotniczej („ARCAP – Autonomous Robot Calculating Algorithmically Price” ), Andrzej Włoch, Kamil Dworaczek z Wydziału Elektrycznego („Transoler”), Jakub Goliński, Aleksander Kubat, Patryk Pietrasiak, Szymon Świąder z Wydziału Elektrycznego („CTT Systems”) oraz Damian Latkowski i Patryk Dziendzioł z Wydziału Chemicznego („Etui z funkcją ładowania bezprzewodowego”).
Zgodnie z regulaminem przekazane nagrody pieniężne będą przeznaczone na realizację projektów biznesowych. Laureaci zobowiązani są do przedstawienia pisemnego sprawozdania ze sposobów wydatkowania nagród w terminie do trzech miesięcy po ich otrzymaniu. Skutkiem braku sprawozdania będzie zwrot nagrody.
Konkurs „Mój Pomysł na Biznes” wspomaga aktywizację pracowników, studentów i absolwentów Politechniki Śląskiej w zakresie przedsiębiorczości. Zgodnie z zapisami regulaminu: „Promowane są projekty opierające się o zrównoważone technologie, kreujące innowacyjne produkty i usługi, a w fazie realizacji zapewniające miejsca pracy.”.
Pierwsza publikacja: 18 grudnia 2020 16.01 autor: Dominika Gnacek
News
Show all


The statute of the Silesian University of Technology was adopted
Due to the epidemic situation, education of students, doctoral students and participants of postgraduate studies and other forms of education will be conducted only with the use of distance education methods and techniques.
Show more Less items