Start - News

Author: System Published at: 22.08.2016
Celem konkursu „Marka – Śląskie” jest promocja regionu śląskiego, a tym samym zwiększenie jego atrakcyjności gospodarczej, kulturalnej, naukowej i politycznej. Nagroda ma charakter honorowy i stanowi podziękowanie – osobom, firmom i instytucjom – za ich wkład w rozwój województwa. Wyróżnienie przyznawane jest również aktywnym, przedsiębiorczym i odpowiedzialnym społecznie osobowościom, które wniosły niekwestionowany wkład w promocję Śląska i są weń szczególnie zaangażowane.
Biuro Karier Studenckich ambasadorem „Marka – Śląskie”?
Biuro Karier Studenckich Politechniki Śląskiej znalazło się wśród nominowanych w VII edycji konkursu „Marka – Śląskie” w kategorii „usługa”. Tytuł przyznawany jest instytucjom, firmom oraz osobom mającym realny wpływ na rozwój województwa śląskiego. Na BKS, podobnie jak na pozostałych nominowanych, głosy oddawać można do 26 sierpnia do 11:59. Zachęcamy do głosowania.
Celem konkursu „Marka – Śląskie” jest promocja regionu śląskiego, a tym samym zwiększenie jego atrakcyjności gospodarczej, kulturalnej, naukowej i politycznej. Nagroda ma charakter honorowy i stanowi podziękowanie – osobom, firmom i instytucjom – za ich wkład w rozwój województwa. Wyróżnienie przyznawane jest również aktywnym, przedsiębiorczym i odpowiedzialnym społecznie osobowościom, które wniosły niekwestionowany wkład w promocję Śląska i są weń szczególnie zaangażowane.
W tym roku, podobnie jak w latach ubiegłych, nagrody przyznane zostaną w kategoriach: gospodarka, nauka, kultura, dziedzictwo kulturowe regionu, sport, turystyka i rekreacja, produkt, usługa, zdrowie, organizacje pozarządowe, społeczna odpowiedzialność biznesu, media oraz osobowość roku. W kategorii „usługa” do tytułu „Marka – Śląskie” pretenduje Biuro Karier Studenckich Politechniki Śląskiej. Zarówno na BKS, jak i pozostałe zgłoszone do plebiscytu instytucje, firmy i osoby, oddawać można głosy online lub wysyłając SMS. Po raz pierwszy przyznany zostanie też tytuł Ambasadora Marki Śląskie. Spośród nominowanych wybierać można swoich faworytów oddając głos na stronie internetowej „Dziennika Zachodniego”, na Facebooku oraz wysyłając SMS. Szczegółowe informacje na temat organizowanego przez Regionalną Izbę Przemysłowo-Handlową w Gliwicach i Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, a także przez TVP Katowice, Radio Katowice i „Dziennik Zachodni” konkursu, podobnie jak link do głosowania w ramach plebiscytu, dostępne są tutaj.
News
Show all







Show more Less items
Events
Show allCooperation:

Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.
Cooperation:

Santander Universidades to jeden z fundamentów społecznego zaangażowania Banku Zachodniego BZWBK oraz Grupy Santander.