Zgłaszanie problemów za pomocą poczty elektronicznej.
abuse@polsl.pl - zgłaszanie incydentów sieciowych
ca@polsl.pl - sprawy związane z wydawaniem i użytkowaniem certyfikatów X.509
dns@polsl.pl - sprawy związane z usługą DNS, rejestracją nazw itp.
dziekanat@polsl.pl - kłopoty z systemem "Dziekanat"
eduroam@polsl.pl - sprawy związane z siecią eduroam
netadm@polsl.pl - sprawy dotyczące sieci rozległych, zgłoszenia problemów z działaniem sieci, ogólny adres pierwszego kontaktu w sprawach związanych z siecią
fw@polsl.pl - sprawy związane z firewallem uczelnianym, blokadami adresów i polityką bezpieczeństwa
pomoc.kandydat@polsl.pl - pomoc techniczna dotycząca Systemu Obsługi Rekrutacji
pomoc.SOTS@polsl.pl - pomoc techniczna Systemu Obsługi Toku Studiów
pomoc.EKOS@polsl.pl - pomoc techniczna Elektronicznego Katalogu Ocen Studenckich
pomoc.ats4@polsl.pl - pomoc techniczna Internetowego Systemu Planowania Zajęć
postmaster@polsl.pl - sprawy związane z pocztą pracowniczą i domeną polsl.pl
sysadm@polsl.pl - obsługa systemów unixowych, zestawienie VPN
sysoper@polsl.pl - kłopoty z kontami, pocztą itd.
wsparcie_sod.zsi@polsl.pl - konsultacje w zakresie obsługi procesów zapotrzebowania, procedowania not księgowych oraz faktur zakupowych
wwwadm@polsl.pl - obsługa stron WWW
Sekretariat Centrum Informatycznego
tel. 32 237-20-32
Dyżury telefoniczne w Centrum Komputerowym
Dyżury telefoniczne operatorów sieciowych: całodobowo od poniedziałku do niedzieli.
Telefon do operatorów: 32 237-15-69.