Logo Politechniki Śląskiej Politechnika Śląska
BIP   English
szukaj:
Przejdź do wyszukiwania

Mam problem z wysyłaniem lub odbieraniem poczty za pomocą programu pocztowego.

W pierwszej kolejności sprawdź, czy ustawienia Twojego programu pocztowego są zgodne z instrukcją konfiguracji znajdującą się na stronach pomoc.polsl.pl.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie, czy połączenia z serwerem nie są blokowane przez oprogramowanie typu firewall lub antywirus, zainstalowane na komputerze z którego korzystasz. Zdarza się, że oprogramowanie to blokuje przesyłanie poczty.
Zainstaluj także najnowszą wersję programu pocztowego oraz zaktualizuj system operacyjny. W przypadku systemów Windows skorzystaj z usługi "Windows Update". W ramach usługi "Windows Update" zainstaluj także opcjonalną funkcjonalność "Microsoft Update". Spowoduje to aktualizację pozostałego oprogramowania Microsoftu (np. pakietu Microsoft Office), a nie tylko samego systemu operacyjnego Windows.

 
Admin © Politechnika Śląska
 
Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)
Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej