Logo Politechniki Śląskiej Politechnika Śląska
BIP   English
szukaj:
Przejdź do wyszukiwania

Obsługa informatyczna dla pracowników i studentów Politechniki Śląskiej

Witamy na witrynie poświęconej obsłudze informatycznej dla pracowników i studentów Politechniki Śląskiej. Znajdziecie tu Państwo informacje na temat poczty, folderów publicznych, certyfikatów, oprogramowania, Zintegrowanego Systemu Informatycznego i wielu innych.

W lewym menu strony znajduje się lista zagadnień, które mogą być pomocne w rozwiązaniu szeregu problemów związanych z usługami informatycznymi udostępnianymi przez Politechnikę Śląską.


Szanowni Państwo,

Z dniem 19.10.2020 zostanie uruchomiona platforma ServiceDesk Plus służąca do zgłaszania błędów, problemów, żądań dostępu i zmiany uprawnień do systemów i infrastruktury sieciowej wykorzystywanych na Politechnice Śląskiej.
W pierwszym etapie wdrożenia platformy ServiceDesk Plus pracownikom Politechniki Śląskiej zostaje udostępniona możliwość zgłoszeń dotyczących systemu ZSI (SOD i DAX).

HelpDesk - instrukcja

Adres strony: https://helpdesk.polsl.pl  

 
Admin © Politechnika Śląska
 
Ogólna klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Politechnikę Śląską
Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono. Prowadzenie: Centrum Informatyczne Politechniki Śląskiej (www@polsl.pl)
Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej
Deklaracja dostępności serwisu