Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu

Lista wybrany publikacji książkowych pracowników Katedry:
 

Interaktywno-sieciowy model kształtowania wspólnot działań w kreowaniu i dyfuzji wiedzy w organizacjiUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Jacek Bendkowski2012
Kapitał społeczny w relacjach z klientamiUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Izabela Grzanka2009
Praktyczne zarządzanie organizacjami. Kompetencje menedżerskieUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Józef Bendkowski, Jacek Bendkowski2008
CRM Przewodnik dla wdrażającychUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Agata Stachowicz - Stanusch, Maciej Stanusch2007
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmęUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Agata Stachowicz - Stanusch2007
Kultura profesjonalizmu w kierowaniu zmianami restrukturyzacyjnymi w przedsiębiorstwieUżyj klawiszy SHIFT+ENTER, aby otworzyć menu (nowe okno)
Jacek Bendkowski2007
 
Admin © Politechnika Śląska
 
Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono.
Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej
Publikacje - Roz1