Przeskocz do głównej zawartości
Logo adresu URL dla witryny Politechniki Śląskiej

Wydział Organizacji i Zarządzania

Przejdź do wyszukiwania
Politechnika Śląska
Wydziały
System Identyfikacji Wizualnej Politechniki Śląskiej
Silesian University of Technology
Rady Dyscyplin
Program mentoringowy Politechniki Śląskiej
Organizacje
Materiały na Senat
Logo Politechniki Śląskiej
Konferencje
Jednostki
Inne
Informacje
Centrum Wyszukiwania
  
Politechnika Śląska > Wydziały > Wydział Organizacji i Zarządzania > Publikacje_roz > Matryca potrzeb marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia  

Publikacje_roz: Matryca potrzeb marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia

Tytuł

Matryca potrzeb marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia 

Autor

Piotr Weryński (red.) 

Rok Publikacji

2012 

Wydawca

Difin 

Typ publikacji

monografia 

Jednostka

ROZ2 

Okładka

 
Załączniki
1.jpg    
Utworzony o 2015-04-30 07:20  przez Józef Ober 
Data ostatniej modyfikacji: 2015-05-22 19:30 , autor ostatniej modyfikacji: Józef Ober