KOSZTY UCZESTNICTWA W KONFERENCJI

Podstawowa opłata konferencyjna:

Dla pracowników, doktorantów i absolwentów – 100 zł

Dla pracowników emerytowanych – 50 zł

(W ramach podstawowej opłaty konferencyjnej uczestnik otrzymuje: materiały konferencyjne, lunch, udział w obradach i możliwość udziału w koncercie)

  Opłata za udział w konferencji (1 dzień) – wygłoszenie referatu i druk referatu – 350 zł (uczestnik otrzymuje materiały konferencyjne, lunch, możliwość udziału w koncercie)

 Opłata za udział w konferencji (1 dzień) i druk referatu – 300 zł
(uczestnik otrzymuje materiały konferencyjne, lunch, możliwość udziału w koncercie)

 ● Opłata za udział w konferencji (2 dni) wygłoszenie referatu i druk referatu – 850 zł
(uczestnik otrzymuje materiały konferencyjne, 1 nocleg w pokoju 2-osobowym i wyżywienie, możliwość udziału w koncercie)

*Uwaga: w przypadku rezerwacji pokoju 1-osobowego (1 nocleg) opłata wynosi 1000 zł.

Dane konta bankowego:

ING BANK ŚLĄSKI O/GLIWICE

60 1050 1230 1000 0002 0211 3056
(z dopiskiem: 20-lecie WOIZ+ imię i nazwisko uczestnika)

 
Admin © Politechnika Śląska
 
Całkowitą odpowiedzialność za poprawność, aktualność i zgodność z przepisami prawa materiałów publikowanych za pośrednictwem serwisu internetowego Politechniki Śląskiej ponoszą ich autorzy - jednostki organizacyjne, w których materiały informacyjne wytworzono.
Zasady wykorzystywania „ciasteczek” (ang. cookies) w serwisach internetowych Politechniki Śląskiej
Opłaty